per Francesc Morera VidalFELIPE
El TOI, aquell entranyable personatge, alhora simpàtic i en ocasions grotescament irònic, -que va néixer a Barcelona de la mà del nostre col·legiat Jordi Català, per expressar emocions amb una sola imatge-, celebra els seus 30 anys.Coincidint amb el 30è aniversari de la seva creació, el Col·legi ha organitzat l’exposició “Toi el Toi 30”, que es va inaugurar el passat 12 de desembre i que es pot visitar fins al proper 12 de febrer.El TOI és una mena de precursor dels emojis i de les emoticones que ara són tan utilitzades en les converses de les xarxes socials, que va assolir un èxit absolut i va aconseguir reconeixement internacional.La tarda del dia 12 de febrer tindrà lloc una taula rodona de debat i reflexió sobre les influències de la figura del TOI, tan comunicativament, socialment com comercialment, que celebrarem a la sala d’Actes del Centre Excursionista de Catalunya. En finalitzar, ens traslladarem a la seu del Col·legi, situada just al davant, per fer un darrer recorregut a l’exposició, comentat per l’autor, Jordi Català i que servirà com a cloenda de l’acte.
Jornada de cloenda12 febrer 2020* Centre Excursionista de Catalunya, c. Paradís, 10, a 18h.* Col·legi Oficial Disseny Gràfic de Catalunya, c. Paradís, 5, a 19.30h.
Activitat gratuïtaSi encara no l'has visitada, pots fer-ho fins el 12 de febrer! Expo “Toi el Toi 30”.
7 febrer 2019
Les ponències van anar a càrrec de la Sandra Zapatero, directora, i la Vanessa López, responsable de l’àrea laboral de la CTAC i ens van parlar de les facilitats, la consolidació, la protecció i els costos per als autònoms amb les noves mesures en matèria social, laboral i d’ocupació.
Actualització bases RETA · Protecció cessament activitat · cotització durant la situació d’IT · Nova tarifa plana, ...Si ets col·legiat/col·legiada ...
25 gener 2019
S'organitzen en sessions plenàries, nacionals i internacionals, en sessions lúdiques i monogràfiques, i en activitats formatives i de divulgació al voltant del disseny gràfic, la disciplina de la comunicació visual.La novena edició del Congrés Gràfic et proposa quatre dies d'una intensa i frenètica activitat durant els quals podràs assistir a conferències, classes magistrals o tallers de professionals nacionals i internacionals molt rellevants. Tindràs molts moments per visitar exposicions i estands, entre d’altres coses, o per compartir-los amb ...
19 gener 2019
A la més recent, celebrada el dia 15, hi han estat presents la senyora Rosa Alarcón, directora de Gabinet de l’Alcaldia, i el senyor Francesc Belver, primer tinent d’Alcaldia, Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació. Estem cercant sinergies, i aportant propostes i solucions, per tal que sorgeixin projectes dels quals tothom surti beneficiat.