per Francesc Morera VidalFELIPE
30 anys d’un fenomen de comunicació popular, un clar predecessor del llenguatge SMS i de les emoticones modernes.
L’exposició és un recorregut per la gènesi, història i evolució del TOI, un personatge popular que va aparèixer a diverses campanyes de Panrico, en cromos dins del Bollycao i que es va convertir en un fenomen de masses als principis dels anys noranta.
L’autor del TOI és el col·legiat Jordi Català, pioner de la infografia periodística i el TOI és un disseny d’autoencàrrec que va tenir un gran èxit comercial i de públic en el seu desenvolupament.
El Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya acull l’exposició “TOI el TOI 30 anys”
Inauguració: dijous 12 de desembre a les 19.00h Durada: fins al 12 de febrer de 2020 Lloc: Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, Carrer del Paradís, 5 Horari: De dilluns a dijous, de 10.00 a 14.00h i de 16.00 a 19:00h, divendres de 10.00 a 15.00h**consultar horari del 23 de desembre al 2 gener**
Activitat gratuïta
Vine a la inauguració!
16 abril 2018
Un any més el Col·legi s’afegeix a la diada de Sant Jordi, sens dubte és "... un bon moment per compartir amor i coneixement", com diem en els missatges que hem preparat.Una ocasió fantàstica perquè t'acostis al cor històric i emocional de Barcelona, ens visitis i aprofitis per comprar alguna publicació, amb preus sorprenents al nostre outlet especialitzat en llibres de disseny gràfic.A més, si ets col·legiat/col·laborador i autor d’algun llibre, t’oferim el nostre espai per signar exemplars i vendre’ls.Però aquest Sant Jordi gaudeix no només ...
23 octubre 2017
El passat dia 16 d’octubre ens vam reunir de nou amb el Sr. Xavier Marcè, assessor de Presidència de l’ICUB BCNCultura.cat. Una trobada en la qual es va reiterar la necessitat d’impulsar els projectes que el Col·legi està desenvolupant per difondre i protegir la professionalitat del disseny gràfic. Malauradament no hem trobat amb claredat ni entusiasme el suport ni el compromís en ferm que en l’anterior reunió semblava que l’ICUB ens havia de donar.Com ens pertoca, hem tornat a plantejar els eixos de les nostres actuacions i les problemàtiques existents: defensa de la legalitat, denúncia de l'intrusisme, potenciació ...
20 octubre 2017
El passat dia 18 vam celebrar una reunió amb el Sr. Joandomènec Ros, president de l’IEC. Estem perfilant el dia i el format de la jornada de lliurament del premi PFG.L'Institut d'Estudis Catalans i els seus màxims representants ens acolliran i acompanyaran en aquest esdeveniment. Ben aviat ampliarem la notícia.Guardar