El Col·legi va estar present activament al IV Congrés de la Unió de Treballadors Autònoms de Catalunya – CTAC-Autònoms UGT, celebrat el passat dia 12, en el que s’ha escollit la comissió executiva del nou mandat. Sandra Zapatero, primera secretària del Treball Autònom de la UGT, ha estat elegida presidenta de la comissió executiva CTAC-Autònoms UGT.
El Col·legi, representat en aquest congrés per la degana i la vocal institucional, Tin Fonts i Magda Batlles, ha reivindicat en la seva breu intervenció la difícil situació que està encarant el nostre ...El Col·legi va estar present activament al IV Congrés de la Unió de Treballadors Autònoms de Catalunya – CTAC-Autònoms UGT, celebrat el passat dia 12, en el que s’ha escollit la comissió executiva del nou mandat. Sandra Zapatero, primera secretària del Treball Autònom de la UGT, ha estat elegida presidenta de la comissió executiva CTAC-Autònoms UGT.
El Col·legi, representat en aquest congrés per la degana i la vocal institucional, Tin Fonts i Magda Batlles, ha reivindicat en la seva breu intervenció la difícil situació que està encarant el nostre ...