Última activitat de l’any: Floreix la Lletra

per Francesc Morera VidalFELIPE

L’última activitat i colofó d'aquest atípic any ha estat la 5a edició de Floreix la Lletra. Diàlegs amb la lletra “D”, celebrada el passat 23 de desembrea l’Auditori Viader de la Casa de Cultura de la Diputació de Girona.

Aquesta edició es va inaugurar amb una doble conferència, “Les lletres i els seus imaginaris secrets. Paleografia i disseny” i “Els voltants de les lletres, un abecedari i varies tipologies”, a càrrec de Cristina Simon i Jesús Del Hoyo, respectivament.Seguidament, els assistents van poder gaudir del recital musical “Missatges secrets i llenguatges imaginaris”, a càrrec de la soprano, Olga Miracle, acompanyada al piano per Maria-Neus Devesa. Ens complau haver pogut acomiadar el 2020 amb aquesta petita mostra cultural amb reflexions sobre la fusió de llenguatges de la mà del disseny gràfic, l’art i la música.Aquí pots podràs fer un cop d’ull al programa+Amb la col·laboració de Casa de Cultura de Girona

Notícies relacionades

Modificar cookies