per Francesc Morera VidalFELIPE
D’aquest exposició, l'autora escriu:El gest, el traç, l'empremta es conjuren per a revelar-nos missatges a través de textures espontànies, a vegades, i volgudament controlades en d'altres. Lletres, mig amagades, insinuades i teixides, configuren una sort de llenguatge que ens parla de la importància de l'expressió respirada, pausada i serena en l'acte del gest conscient que es concreta en la línia. Punt de partida.
Concentrar-nos en el traç ens permet orientar-nos en el mapa dels silencis i de blancs que guarda la pàgina o el format escollit. El blanc i el negre, el buit i el ple, dualitats compromeses i ineludibles que dialoguen. Experimentar amb instruments de naturaleses orgàniques diferents ens obre les portes a la imaginació, al moviment, als ritmes alterns i al ball del traç. Tot allò que es mou, és viu.
L’exposició s’organitza en el marc d’Activitats Tardor 2020 i està vinculada a la 5a edició de Floreix la Lletra. Es podrà visitar del 3 al 31 de desembre, a la sala polivalent del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya
Horari d’exposició:De dilluns a divendresde 10 a 14 h i de 16 a 19 h** El Col·legi romandrà tancat els dies 7, 24 i 31 de desembre 2020 · Horari especial del 28 al 30 de desembre de 10 a 14hAccés lliure **** Per seguir amb les mesures higièniques i de seguretat, et recordem que és obligatori l’ús de mascareta i l’aforament és limita a 7 pax
17 setembre 2017
El darrer dia 15 de setembre ens vam reunir amb el Sr. Carles Ribas, Tinent d'Alcaldia de l'Àrea de Cultura de l’ajuntament de Girona, per cercar el suport institucional al projecte “Floreix la lletra a Girona”, i més concretament, per impulsar la producció i la publicació d’una nova edició del llibre “Lletres d’ahir i d’avui”.
14 setembre 2017
El compromís dels membres del jurat per completar les avaluacions dels projectes de fi de grau en disseny gràfic abans de la primera quinzena de setembre ha esdevingut una veritable cursa contra rellotge que, des del Col·legi agraïm i apreciem enormement!El lliurament dels premis tindrà lloc aquesta tardor.
12 setembre 2017
Èxit, una vegada més, del SYMPOSIUM GRÀFICA, la Trobada acadèmica de recerca en disseny gràfic, que se celebrà el 8 de setembre a l’Escola Massana, on els professors, estudiants i investigadors del disseny gràfic han debatut i compartit el canvi de paradigma.El Col·legi ha participat organitzant diverses taules rodones, ponències i contribuint en la redacció de les conclusions.Taula rodona Disseny gràfic i entorn acadèmicGuardar