per Francesc Morera VidalFELIPE
D’aquest exposició, l'autora escriu:El gest, el traç, l'empremta es conjuren per a revelar-nos missatges a través de textures espontànies, a vegades, i volgudament controlades en d'altres. Lletres, mig amagades, insinuades i teixides, configuren una sort de llenguatge que ens parla de la importància de l'expressió respirada, pausada i serena en l'acte del gest conscient que es concreta en la línia. Punt de partida.
Concentrar-nos en el traç ens permet orientar-nos en el mapa dels silencis i de blancs que guarda la pàgina o el format escollit. El blanc i el negre, el buit i el ple, dualitats compromeses i ineludibles que dialoguen. Experimentar amb instruments de naturaleses orgàniques diferents ens obre les portes a la imaginació, al moviment, als ritmes alterns i al ball del traç. Tot allò que es mou, és viu.
L’exposició s’organitza en el marc d’Activitats Tardor 2020 i està vinculada a la 5a edició de Floreix la Lletra. Es podrà visitar del 3 al 31 de desembre, a la sala polivalent del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya
Horari d’exposició:De dilluns a divendresde 10 a 14 h i de 16 a 19 h** El Col·legi romandrà tancat els dies 7, 24 i 31 de desembre 2020 · Horari especial del 28 al 30 de desembre de 10 a 14hAccés lliure **** Per seguir amb les mesures higièniques i de seguretat, et recordem que és obligatori l’ús de mascareta i l’aforament és limita a 7 pax
7 febrer 2019
Les ponències van anar a càrrec de la Sandra Zapatero, directora, i la Vanessa López, responsable de l’àrea laboral de la CTAC i ens van parlar de les facilitats, la consolidació, la protecció i els costos per als autònoms amb les noves mesures en matèria social, laboral i d’ocupació.
Actualització bases RETA · Protecció cessament activitat · cotització durant la situació d’IT · Nova tarifa plana, ...Si ets col·legiat/col·legiada ...
25 gener 2019
S'organitzen en sessions plenàries, nacionals i internacionals, en sessions lúdiques i monogràfiques, i en activitats formatives i de divulgació al voltant del disseny gràfic, la disciplina de la comunicació visual.La novena edició del Congrés Gràfic et proposa quatre dies d'una intensa i frenètica activitat durant els quals podràs assistir a conferències, classes magistrals o tallers de professionals nacionals i internacionals molt rellevants. Tindràs molts moments per visitar exposicions i estands, entre d’altres coses, o per compartir-los amb ...
19 gener 2019
A la més recent, celebrada el dia 15, hi han estat presents la senyora Rosa Alarcón, directora de Gabinet de l’Alcaldia, i el senyor Francesc Belver, primer tinent d’Alcaldia, Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació. Estem cercant sinergies, i aportant propostes i solucions, per tal que sorgeixin projectes dels quals tothom surti beneficiat.