per Francesc Morera VidalFELIPE
El passat 20 de setembre el Col·legi va signar un conveni de col·laboració amb la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).El conveni inclou un seguit d'iniciatives i activitats que es poden resumir en:
Aquest tipus d'iniciatives ajuden a crear una xarxa de col·laboració imprescindible avui en dia. Us anirem informant de les activitats que es derivin d'aquest conveni de col·laboració.
23 desembre 2016
Més de 6.000 € recuperats!El primer cas en el que hem aplicat el protocol d’aquest nou servei que, com sabeu de fa poc, oferim a tots els col·legiats i col·legiades ha acabat suposant un èxit, ja que s’han recuperat més de 6.000 € en factures pendents. Junts som més forts i, de mica en mica, anem posant en valor el Disseny Gràfic i els seus professionals.Guardar