per Francesc Morera VidalFELIPE
La conferència “Design Faces Covid-19 from Barcelona” comptarà amb la intervenció online de dissenyadors gràfics de Centre Amèrica i Sud-amèrica, entre els que figuren: Sebastian Guerrini, Argentina; Marcela Rivera, Bolívia; Mónica Acosta, Equador; Teresa Camacho, Mèxic; Santiago Pol, Veneçuela.També participaran a la taula rodona Fernando Ellakuria i Jesús Del Hoyo, Barcelona.Es realitzarà la presentació de la galeria virtual del projecte “From the Trenches”, #desdelestrinxeres, que recull més de 1200 pòsters, de més de 600 participants, de més de 60 països.A la darrera part de la sessió es presentaran i visualitzaran els vídeos d’altres participants internacionals que han col·laborat en el projecte “Des de les Trinxeres. Un dia menys, un disseny més”, com ara:José Luis Hernández – Mèxic / Leo Lin – TaiwanBartosz Mamak – Polònia / Anna Black – UcraïnaNoor Uding Ung – Indonèsia / Lynn Atiello – KenyaMartin Liu - Xina/Bèlgica / Hitoshi Miura - JapóBusra Incirscus - Turquia / Olga Severina - Ucraïna/USAXu Wei – Xina / Kye-soo Myung - Corea del SudMohamed Zakaria – Egipte / Aggeliki MK Athanasiadi - XipreVictor Kovalenko – Rússia / Li Xu - XinaFelipe Jácome – Equador / Alexander Faldin – RússiaMauricio Muratalla - Mèxic
“Design Faces Covid-19 from Barcleona” és oberta a tothom i es podrà seguir en ‘streaming’ a través de l’enllaç al canal de Youtube del Col·legi: https://www.youtube.com/watch?v=d0STXtBI6lU&feature=youtu.be T’esperem el dia 25 de novembre a les 18 h!
7 febrer 2019
Les ponències van anar a càrrec de la Sandra Zapatero, directora, i la Vanessa López, responsable de l’àrea laboral de la CTAC i ens van parlar de les facilitats, la consolidació, la protecció i els costos per als autònoms amb les noves mesures en matèria social, laboral i d’ocupació.
Actualització bases RETA · Protecció cessament activitat · cotització durant la situació d’IT · Nova tarifa plana, ...Si ets col·legiat/col·legiada ...
25 gener 2019
S'organitzen en sessions plenàries, nacionals i internacionals, en sessions lúdiques i monogràfiques, i en activitats formatives i de divulgació al voltant del disseny gràfic, la disciplina de la comunicació visual.La novena edició del Congrés Gràfic et proposa quatre dies d'una intensa i frenètica activitat durant els quals podràs assistir a conferències, classes magistrals o tallers de professionals nacionals i internacionals molt rellevants. Tindràs molts moments per visitar exposicions i estands, entre d’altres coses, o per compartir-los amb ...
19 gener 2019
A la més recent, celebrada el dia 15, hi han estat presents la senyora Rosa Alarcón, directora de Gabinet de l’Alcaldia, i el senyor Francesc Belver, primer tinent d’Alcaldia, Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació. Estem cercant sinergies, i aportant propostes i solucions, per tal que sorgeixin projectes dels quals tothom surti beneficiat.