per Francesc Morera VidalFELIPE
La conferència “Design Faces Covid-19 from Barcelona” comptarà amb la intervenció online de dissenyadors gràfics de Centre Amèrica i Sud-amèrica, entre els que figuren: Sebastian Guerrini, Argentina; Marcela Rivera, Bolívia; Mónica Acosta, Equador; Teresa Camacho, Mèxic; Santiago Pol, Veneçuela.També participaran a la taula rodona Fernando Ellakuria i Jesús Del Hoyo, Barcelona.Es realitzarà la presentació de la galeria virtual del projecte “From the Trenches”, #desdelestrinxeres, que recull més de 1200 pòsters, de més de 600 participants, de més de 60 països.A la darrera part de la sessió es presentaran i visualitzaran els vídeos d’altres participants internacionals que han col·laborat en el projecte “Des de les Trinxeres. Un dia menys, un disseny més”, com ara:José Luis Hernández – Mèxic / Leo Lin – TaiwanBartosz Mamak – Polònia / Anna Black – UcraïnaNoor Uding Ung – Indonèsia / Lynn Atiello – KenyaMartin Liu - Xina/Bèlgica / Hitoshi Miura - JapóBusra Incirscus - Turquia / Olga Severina - Ucraïna/USAXu Wei – Xina / Kye-soo Myung - Corea del SudMohamed Zakaria – Egipte / Aggeliki MK Athanasiadi - XipreVictor Kovalenko – Rússia / Li Xu - XinaFelipe Jácome – Equador / Alexander Faldin – RússiaMauricio Muratalla - Mèxic
“Design Faces Covid-19 from Barcleona” és oberta a tothom i es podrà seguir en ‘streaming’ a través de l’enllaç al canal de Youtube del Col·legi: https://www.youtube.com/watch?v=d0STXtBI6lU&feature=youtu.be T’esperem el dia 25 de novembre a les 18 h!
17 juny 2023
El Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya ha col·laborat amb l’Hospital Clínic de Barcelona, Aula Clínic i la farmacèutica Vifor en el llibre Los miércoles con el Torre & Friends del nefròleg i divulgador científic, Vicenç Torregrosa, en el que es recull la 1a i 2a temporada del programa Los miércoles con el Torre.
El llibre reflexa l'aproximament distés, però alhora rigorós, a la salut, a la medicina i a la ciència i la investigació de la nefrologia, centrat en les persones.La presentació del llibre va tenir lloc el passat 17 de maig en el Recinte Modernista ...
26 maig 2023
La jornada va ser organitzada pel Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya (CODGC), en col·laboració amb E-Accesibilidad en Recursos Educativos (EARED) i l’Asociación Científica para la Evolución y Medición de los Valores Humanos (AEVA).L’acte, va començar amb la benvinguda i presentació per part del Dr. Jesús Del Hoyo Arjona, (col·legiat 141) i vicedegà del CODGC, i de la ...
19 maig 2023
La jornada tindrà format presencial i online, i s’emetrà per streaming des de la Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona, ELISAVA. En aquesta sessió es comptarà amb l'exposició, de 15/20 minuts cadascun, per part dels seus autors dels següents temes:
Marc normatiu ...