Reunió institucional amb el conseller Ramon Espadaler en el marc de l’Any Joan Costa (1926–2026)
Dimecres 8 d’abril, una representació de l’entitat, formada per la degana Tin Fonts i el vicedegà Jesús Del Hoyo, s’ha reunit amb l’honorable conseller Ramon Espadaler i Jordi Miró, el seu cap de gabinet, per convidar-lo a formar part del comitè d’honor de l’Any Joan Costa (1926–2026), una iniciativa orientada a reconèixer i difondre la trajectòria i el llegat d’una figura clau del disseny gràfic i la comunicació del nostre país.
La trobada ha servit també per compartir reflexions i abordar qüestions de gran rellevància pel nostre sector professional. En aquest sentit, s’han posat sobre la taula aspectes com el compliment del paradigma legal vigent, la millora de les especificacions en la contractació pública, la defensa efectiva dels drets d’autor i la propietat intel·lectual... Així com demanar recolzament per tenir eines per garantir i donar visibilitat la professionalitat del disseny gràfic i el paper del Col·legi en la qualificació professional.
Des del Col·legi considerem imprescindible avançar en aquests àmbits, per garantir un exercici professional rigorós, ètic i alineat amb els estàndards europeus, reforçant alhora el reconeixement institucional del sector.
7 abril 2022
5 abril 2022
14 març 2022
Una data que, sens dubte, ho va canviar tot, ens va situar davant un escenari desconegut que va suposar grans pèrdues per a tothom. Tot i això, també va permetre visualitzar una sèrie d'iniciatives tant ciutadanes com professionals per ajudar-nos i millorar una mica la situació. La gratitud i solidaritat generalitzada van prendre el protagonisme i vam tenir un indici del que pot i deu ser un col·lectiu agermanat. Un mes després, el ...