per Francesc Morera VidalFELIPE
Després de la denúncia i posterior seguiment que vàrem fer del concurs organitzat pel Pdecat sobre el disseny del logotip del partit, l’organització d’aquesta formació política ha acabat rectificant d’una forma tímida però alhora esperançadora. En el següent enllaç trobareu la nota que aqauest partit ha publicat.
6 novembre 2015
El desenvolupament i la producció de la idea l’han de fer dissenyadors professionals que compleixin els seus deures legals:a) tenir el títol universitari oficial o l’equivalent legal,b) tenir el reconeixement com a professional equivalent a efectes laborals al grau universitari (que atorga per llei la col·legiació!)...i, c) en qualsevol cas, han d'estar emparats per l'assegurança obligatòria de responsabilitat civil professional, RCP; que, sigui dit de passada, està inclosa en la quota col·legial.
A poc a ...11 juny 2015
... amb el lliurament d’aquest informe posem un punt i seguit a uns anys esperpèntics de relació amb l’Ajuntament de Barcelona, segons es diu i diuen “capital del disseny” -... de quin i de qui?!, ja en parlarem d’això en un altre moment-. Centrant la qüestió i repassant en la memòria, recordo que va acabar el govern d’Hereu, Martí..., sense rebre cap ajuda –CAP NI UNA!- però el ferm compromís de mantenir de manera fluida l’habitual diàleg que, lògicament ens toca tenir amb les administracions, el compromís de respecte i compliment de la legalitat que ...