per Francesc Morera VidalFELIPE
El TOI, aquell entranyable personatge, alhora simpàtic i en ocasions grotescament irònic, -que va néixer a Barcelona de la mà del nostre col·legiat Jordi Català, per expressar emocions amb una sola imatge-, celebra els seus 30 anys.Coincidint amb el 30è aniversari de la seva creació, el Col·legi ha organitzat l’exposició “Toi el Toi 30”, que es va inaugurar el passat 12 de desembre i que es pot visitar fins al proper 12 de febrer.El TOI és una mena de precursor dels emojis i de les emoticones que ara són tan utilitzades en les converses de les xarxes socials, que va assolir un èxit absolut i va aconseguir reconeixement internacional.La tarda del dia 12 de febrer tindrà lloc una taula rodona de debat i reflexió sobre les influències de la figura del TOI, tan comunicativament, socialment com comercialment, que celebrarem a la sala d’Actes del Centre Excursionista de Catalunya. En finalitzar, ens traslladarem a la seu del Col·legi, situada just al davant, per fer un darrer recorregut a l’exposició, comentat per l’autor, Jordi Català i que servirà com a cloenda de l’acte.
Jornada de cloenda12 febrer 2020* Centre Excursionista de Catalunya, c. Paradís, 10, a 18h.* Col·legi Oficial Disseny Gràfic de Catalunya, c. Paradís, 5, a 19.30h.
Activitat gratuïtaSi encara no l'has visitada, pots fer-ho fins el 12 de febrer! Expo “Toi el Toi 30”.
25 juny 2018
25 juny 2018
20 juny 2018
Presentació de la 2a edició dels Premis gaudeamusPROJECTA.21 de juny de 2018 a les 18 h, Espai 4, Palau de la Virreina. BarcelonaBenvinguda institucionalEsteve Caramés -Direcció de Promoció de Sectors Culturals. Institut de Cultura (ICUB)Jesús Del Hoyo Arjona -degà del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya-Una breu valoració de la primera edició ...