per Francesc Morera VidalFELIPE
El TOI, aquell entranyable personatge, alhora simpàtic i en ocasions grotescament irònic, -que va néixer a Barcelona de la mà del nostre col·legiat Jordi Català, per expressar emocions amb una sola imatge-, celebra els seus 30 anys.Coincidint amb el 30è aniversari de la seva creació, el Col·legi ha organitzat l’exposició “Toi el Toi 30”, que es va inaugurar el passat 12 de desembre i que es pot visitar fins al proper 12 de febrer.El TOI és una mena de precursor dels emojis i de les emoticones que ara són tan utilitzades en les converses de les xarxes socials, que va assolir un èxit absolut i va aconseguir reconeixement internacional.La tarda del dia 12 de febrer tindrà lloc una taula rodona de debat i reflexió sobre les influències de la figura del TOI, tan comunicativament, socialment com comercialment, que celebrarem a la sala d’Actes del Centre Excursionista de Catalunya. En finalitzar, ens traslladarem a la seu del Col·legi, situada just al davant, per fer un darrer recorregut a l’exposició, comentat per l’autor, Jordi Català i que servirà com a cloenda de l’acte.
Jornada de cloenda12 febrer 2020* Centre Excursionista de Catalunya, c. Paradís, 10, a 18h.* Col·legi Oficial Disseny Gràfic de Catalunya, c. Paradís, 5, a 19.30h.
Activitat gratuïtaSi encara no l'has visitada, pots fer-ho fins el 12 de febrer! Expo “Toi el Toi 30”.
9 setembre 2022
El Symposium grafica és una iniciativa per a la dinamització de la investigació a través de les revistes científiques grafica i qüestions publicitàries. La trobada ...
4 agost 2022
Després d’uns intensos i emocionants mesos d’activitat frenètica ens prenem unes petites vacances per reprendre amb més força la recta final de l’any. Ens esperen grans reptes i esdeveniments com l’entrega de premis gaudeamusPROJECTA, la primera edició del Barcelona Annual International Poster Exhibition (BAIPE), i moltes més novetats. *El Col·legi romandrà tancat del 8 al 21 d’agost*
Les nostres xarxes socials continuaran actives amb nous posts de #gabinetdecuriositats, #vistenxarxes, #articles, #llibres, #recursos i #passatemps estiuencs per ...3 agost 2022
El Fòrum d'Escoles de Disseny és la xarxa d'institucions i espais educatius de tots els nivells i modalitats que actuen en el camp del Disseny. Actualment, agrupa més de 410 institucions (facultats, escoles, instituts i altres formes organitzatives) de tots els nivells i dels països d'Amèrica Llatina i amb creixent participació d'altres països com el Canadà, Espanya, Alemanya, Corea del Sud, França, Itàlia i els Estats ...