per Francesc Morera VidalFELIPE
Entre els ponents institucionals s'hi trobaven el primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, i el regidor de Turisme i Indústries Creatives, Xavier Marcè.
La nostra intervenció es va fonamentar en les actuals circumstàncies que ens possibiliten replantejar el present model de turisme, bàsicament, quantitatiu per un altre qualitatiu que, sens dubte, serà el primer a reprendre la seva dinàmica. Per això advoquem perquè els ajuts que s’atorguin es plantegin a projectes que enfoquin aquesta realitat i en les quals intervinguin estratègicament vinculades diverses empreses -disseny i comerç, disseny i producte, disseny i monument, disseny i accessibilitat-, com es va fer amb les ajudes a la digitalització de les empreses fa uns anys. Aquí, la legitimitat del Col·legi i els seus col·legiats i col·legiades, són una peça clau per a un desenvolupament compromès, ètic i responsable del qual, professionals i societat es beneficiaran. Perquè el disseny ajuda!
7 febrer 2019
Les ponències van anar a càrrec de la Sandra Zapatero, directora, i la Vanessa López, responsable de l’àrea laboral de la CTAC i ens van parlar de les facilitats, la consolidació, la protecció i els costos per als autònoms amb les noves mesures en matèria social, laboral i d’ocupació.
Actualització bases RETA · Protecció cessament activitat · cotització durant la situació d’IT · Nova tarifa plana, ...Si ets col·legiat/col·legiada ...
25 gener 2019
S'organitzen en sessions plenàries, nacionals i internacionals, en sessions lúdiques i monogràfiques, i en activitats formatives i de divulgació al voltant del disseny gràfic, la disciplina de la comunicació visual.La novena edició del Congrés Gràfic et proposa quatre dies d'una intensa i frenètica activitat durant els quals podràs assistir a conferències, classes magistrals o tallers de professionals nacionals i internacionals molt rellevants. Tindràs molts moments per visitar exposicions i estands, entre d’altres coses, o per compartir-los amb ...
19 gener 2019
A la més recent, celebrada el dia 15, hi han estat presents la senyora Rosa Alarcón, directora de Gabinet de l’Alcaldia, i el senyor Francesc Belver, primer tinent d’Alcaldia, Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació. Estem cercant sinergies, i aportant propostes i solucions, per tal que sorgeixin projectes dels quals tothom surti beneficiat.