per Francesc Morera VidalFELIPE
Hem començat el nou curs, amb la participació, com a amfitrions, al VI Symposium grafica, la sisena trobada acadèmica de recerca en disseny gràfic, que s’ha celebrat els dies 2, 3 i 4 de setembre.En un entorn universitari i altament professional, aquesta edició -la primera online- ha comptat amb un alt nombre d’assistents: docents, estudiants i investigadors del disseny gràfic i la creativitat publicitària.El VI Symposium grafica és una iniciativa per a la dinamització de la investigació a través de les revistes científiques grafica i questiones publicitarias, que organitza el grup Recerca en Estratègia i Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Ramon Llull; el Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques GRP de la Universitat Autònoma de Barcelona; el Grup de Recerca en Projectes de Disseny Gràfic de la Universitat de Barcelona i compta amb la col·laboració del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya. Moments:
25 setembre 2024
12 setembre 2024
9 setembre 2024
El primer dia del Symposium es va iniciar amb la benvinguda i una breu exposició dels objectius del X Symposium grafica_qp centrats en la importància de la investigació en disseny gràfic, a càrrec del Jesús Del Hoyo (col·legiat núm. 141) i del Daniel Tena (col·legiat núm, 13). L’acte va ...