per Francesc Morera VidalFELIPE
Hem començat el nou curs, amb la participació, com a amfitrions, al VI Symposium grafica, la sisena trobada acadèmica de recerca en disseny gràfic, que s’ha celebrat els dies 2, 3 i 4 de setembre.En un entorn universitari i altament professional, aquesta edició -la primera online- ha comptat amb un alt nombre d’assistents: docents, estudiants i investigadors del disseny gràfic i la creativitat publicitària.El VI Symposium grafica és una iniciativa per a la dinamització de la investigació a través de les revistes científiques grafica i questiones publicitarias, que organitza el grup Recerca en Estratègia i Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Ramon Llull; el Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques GRP de la Universitat Autònoma de Barcelona; el Grup de Recerca en Projectes de Disseny Gràfic de la Universitat de Barcelona i compta amb la col·laboració del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya. Moments:
17 juny 2023
El Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya ha col·laborat amb l’Hospital Clínic de Barcelona, Aula Clínic i la farmacèutica Vifor en el llibre Los miércoles con el Torre & Friends del nefròleg i divulgador científic, Vicenç Torregrosa, en el que es recull la 1a i 2a temporada del programa Los miércoles con el Torre.
El llibre reflexa l'aproximament distés, però alhora rigorós, a la salut, a la medicina i a la ciència i la investigació de la nefrologia, centrat en les persones.La presentació del llibre va tenir lloc el passat 17 de maig en el Recinte Modernista ...
26 maig 2023
La jornada va ser organitzada pel Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya (CODGC), en col·laboració amb E-Accesibilidad en Recursos Educativos (EARED) i l’Asociación Científica para la Evolución y Medición de los Valores Humanos (AEVA).L’acte, va començar amb la benvinguda i presentació per part del Dr. Jesús Del Hoyo Arjona, (col·legiat 141) i vicedegà del CODGC, i de la ...
19 maig 2023
La jornada tindrà format presencial i online, i s’emetrà per streaming des de la Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona, ELISAVA. En aquesta sessió es comptarà amb l'exposició, de 15/20 minuts cadascun, per part dels seus autors dels següents temes:
Marc normatiu ...