per Francesc Morera VidalFELIPE
T’avancem el programa perquè puguis conèixer el contingut d’una Jornada Acadèmica al voltant de l’excel·lència dels projectes de fi de grau en disseny gràficpresentats al 2019 en tot l’Estat.La Jornada es retransmetrà in streaming el proper dia 28, des del Centre d’Arts Santa Mònica de Barcelona, amb la presentació i intervenció en directe dels vint-i-quatre autors dels projectes seleccionats, amb les aportacions de membres del Jurat de la 3a edició i amb la visió de rellevants professionals, nacionals i internacionals, de la disciplina de la comunicació visual. A més, comptarem amb la participació d’importants representants de destacades institucions que contribuiran amb les seves reflexions a posar valor sobre la incidència que el disseny gràfic i la indústria creativa té sobre la cultura, la economia i la societat en general.
Reserva’t la data!! 28 d’octubre de 2020Disseny. Molt disseny.24 excel·lents projectes de fi de grauT'esperem!
7 febrer 2019
Les ponències van anar a càrrec de la Sandra Zapatero, directora, i la Vanessa López, responsable de l’àrea laboral de la CTAC i ens van parlar de les facilitats, la consolidació, la protecció i els costos per als autònoms amb les noves mesures en matèria social, laboral i d’ocupació.
Actualització bases RETA · Protecció cessament activitat · cotització durant la situació d’IT · Nova tarifa plana, ...Si ets col·legiat/col·legiada ...
25 gener 2019
S'organitzen en sessions plenàries, nacionals i internacionals, en sessions lúdiques i monogràfiques, i en activitats formatives i de divulgació al voltant del disseny gràfic, la disciplina de la comunicació visual.La novena edició del Congrés Gràfic et proposa quatre dies d'una intensa i frenètica activitat durant els quals podràs assistir a conferències, classes magistrals o tallers de professionals nacionals i internacionals molt rellevants. Tindràs molts moments per visitar exposicions i estands, entre d’altres coses, o per compartir-los amb ...
19 gener 2019
A la més recent, celebrada el dia 15, hi han estat presents la senyora Rosa Alarcón, directora de Gabinet de l’Alcaldia, i el senyor Francesc Belver, primer tinent d’Alcaldia, Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació. Estem cercant sinergies, i aportant propostes i solucions, per tal que sorgeixin projectes dels quals tothom surti beneficiat.