per Francesc Morera VidalFELIPE
L’Escola d’Estiu enguany ha comptat amb un ventall de tallers, cursos i conferències en les que s’han treballat diferents temàtiques, com ara la importància de la paraula en la comunicació visual; la creació d’una maqueta digital amb la que atorgar el disseny un valor afegit; com preparar un portfoli, una entrevista de feina o la presentació d’un projecte en clau d’èxit.Atesa la bona acollida d’aquestes activitats, el Col·legi inclourà de nou aquestes i d’altres temàtiques en el programa de la propera “Escola de Tardor”, que recull la vocació de formació continua de la nostra entitat.Ben aviat en sabràs més!
19 gener 2019
A la més recent, celebrada el dia 15, hi han estat presents la senyora Rosa Alarcón, directora de Gabinet de l’Alcaldia, i el senyor Francesc Belver, primer tinent d’Alcaldia, Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació. Estem cercant sinergies, i aportant propostes i solucions, per tal que sorgeixin projectes dels quals tothom surti beneficiat.
18 gener 2019
La Sandra Zapatero, directora, i la Vanessa López, responsable de l’àrea laboral de la CTAC, ens explicaran els canvis més significatius per al col·lectiu dels treballadors i treballadores autònomes que recull aquest decret llei aprovat pel govern espanyol, i que ens afecten des de l’1 de gener del 2019.Al finalitzar la sessió hi haurà un torn obert de paraules i podràs ...
17 gener 2019
El 2018 ha destacat per ser un any fonamental per mantenir un diàleg amb els diferents actors de l’actual paradigma del disseny gràfic de la comunicació visual—professionals, institucions, entitats, professorat i alumnat— amb la voluntat de reunir les seves opinions i percepcions i continuar lluitant en defensa del present i impulsar el futur de la professió.Moltes gràcies ...