per Francesc Morera VidalFELIPE
Dins el seguit d’activitats de divulgació científica, us presentem una jornada que pretén apropar la recerca i la nanociència a la societat de la mà del disseny.
Sala d’actes del Centre Excursionista de Catalunya, c. Paradís, 1016 a 16.15 h Recepció i benvinguda16.15 a 16.30 hNano-què?Anna May - Departament de comunicació del Institut de Ciència de Materials de Barcelona 16.30 a 16.45 hEl disseny gràfic avui, què fa, què aporta, per a què serveix... i els seus professionals?Jesús Del Hoyo Arjona - Professor titular de projectes de disseny gràfic de la Universitat de Barcelona16.45 a 17 h Els mètodes del disseny aplicats a la resolució de tota classe de problemesPep MartineX - Design Thinking, Creative Problem Solving i Mètode Lombard per la Creative Education Foundation17 a 17.30 h - Pausa de cafè
Sala polivalent del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, c. Paradís, 5. 17.30 a 20 h - TallerGrups interdisciplinaris de treball en dinàmica de design thinking per a nanociència i nanotecnologiaDirigeix Pep MartineX Més informació a www.scn2.catActivitat gratuïta. Inscripcions a: info@scn2.cat 
17 juny 2023
El Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya ha col·laborat amb l’Hospital Clínic de Barcelona, Aula Clínic i la farmacèutica Vifor en el llibre Los miércoles con el Torre & Friends del nefròleg i divulgador científic, Vicenç Torregrosa, en el que es recull la 1a i 2a temporada del programa Los miércoles con el Torre.
El llibre reflexa l'aproximament distés, però alhora rigorós, a la salut, a la medicina i a la ciència i la investigació de la nefrologia, centrat en les persones.La presentació del llibre va tenir lloc el passat 17 de maig en el Recinte Modernista ...
26 maig 2023
La jornada va ser organitzada pel Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya (CODGC), en col·laboració amb E-Accesibilidad en Recursos Educativos (EARED) i l’Asociación Científica para la Evolución y Medición de los Valores Humanos (AEVA).L’acte, va començar amb la benvinguda i presentació per part del Dr. Jesús Del Hoyo Arjona, (col·legiat 141) i vicedegà del CODGC, i de la ...
19 maig 2023
La jornada tindrà format presencial i online, i s’emetrà per streaming des de la Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona, ELISAVA. En aquesta sessió es comptarà amb l'exposició, de 15/20 minuts cadascun, per part dels seus autors dels següents temes:
Marc normatiu ...