per Francesc Morera VidalFELIPE
Enguany se celebrarà el 5 d’octubre i es realitzarà en format híbrid des de Barcelona, amb públic presencial i amb retransmissió en streaming. Es podrà gaudir així de les presentacions, en directe i en format online, per part de les autores i autors que comentaran els seus projectes.
(per ordre alfabètic)
























Et recomanem i animem que ens segueixis a Instagram,Facebook i Twitter, sense oblidar-te’n de la subscripció al nostre canal de Youtube.Romaneu atents a les publicacions!
T’esperem el 5 d’octubre a Barcelona!Molt aviat farem pública la localització de l’esdeveniment.
18 gener 2019
La Sandra Zapatero, directora, i la Vanessa López, responsable de l’àrea laboral de la CTAC, ens explicaran els canvis més significatius per al col·lectiu dels treballadors i treballadores autònomes que recull aquest decret llei aprovat pel govern espanyol, i que ens afecten des de l’1 de gener del 2019.Al finalitzar la sessió hi haurà un torn obert de paraules i podràs ...
17 gener 2019
El 2018 ha destacat per ser un any fonamental per mantenir un diàleg amb els diferents actors de l’actual paradigma del disseny gràfic de la comunicació visual—professionals, institucions, entitats, professorat i alumnat— amb la voluntat de reunir les seves opinions i percepcions i continuar lluitant en defensa del present i impulsar el futur de la professió.Moltes gràcies ...
16 gener 2019
El passat dia 8, ens vam reunir amb la directora general de la Direcció General de Cooperació Cultural, senyora Àngels Ponsa i amb la senyora Conxita Oliver, cap de l’Àrea de Difusió i Cooperació Artística de la Subdirecció General de Promoció Cultural.Ens complau constatar que des de l’àrea de Cultura de la Generalitat hi ha una clara voluntat de conèixer els diferents projectes que en l’àmbit de promoció cultural està desenvolupant el Col·legi i de donar-hi suport.