per Francesc Morera VidalFELIPE
Enguany se celebrarà el 5 d’octubre i es realitzarà en format híbrid des de Barcelona, amb públic presencial i amb retransmissió en streaming. Es podrà gaudir així de les presentacions, en directe i en format online, per part de les autores i autors que comentaran els seus projectes.
(per ordre alfabètic)
























Et recomanem i animem que ens segueixis a Instagram,Facebook i Twitter, sense oblidar-te’n de la subscripció al nostre canal de Youtube.Romaneu atents a les publicacions!
T’esperem el 5 d’octubre a Barcelona!Molt aviat farem pública la localització de l’esdeveniment.
4 febrer 2020
24 gener 2020
EGM, empresa de confiança del Col·legi, està portant a terme la digitalització de l’arxiu documental de La Capella, l'espai que l’Institut de Cultura de Barcelona dedica a la divulgació de la creació artística emergent. Han realitzat la digitalització i l'escanejat de llibres, documents i imatges del fons documental i fotogràfic, en suport paper, diapositives i negatius.
El servei de digitalització d'imatges d’EGM ofereix una àmplia gamma de solucions per a qualsevol necessitat de conservar documents gràfics i originals en qualsevol tipus de suport.
Recorda que com a professional col·legiat pots beneficiar-te d’avantatges del directori d’empreses de confiança (DEC).15 gener 2020
El proper dia 12, farem la Jornada de clausura de l’exposició del “TOI el TOI 30”, després d’haver estat acollida durant dos mesos a la seu del Col·legi. Coincidint amb la cloenda celebrarem dos esdeveniments:- A les 18.30h, “El TOI, la icona que emociona”, taula rodona de debat i reflexió sobre les influències de la figura del TOI, a la sala d’Actes del Centre Excursionista de Catalunya, al carrer Paradís, 10.
- A les 19.30h, lliurament dels Premis TOI a personalitats i institucions a la seu del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, al carrer Paradís ...