per Francesc Morera VidalFELIPE
Enguany se celebrarà el 5 d’octubre i es realitzarà en format híbrid des de Barcelona, amb públic presencial i amb retransmissió en streaming. Es podrà gaudir així de les presentacions, en directe i en format online, per part de les autores i autors que comentaran els seus projectes.
(per ordre alfabètic)
























Et recomanem i animem que ens segueixis a Instagram,Facebook i Twitter, sense oblidar-te’n de la subscripció al nostre canal de Youtube.Romaneu atents a les publicacions!
T’esperem el 5 d’octubre a Barcelona!Molt aviat farem pública la localització de l’esdeveniment.
17 juny 2023
El Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya ha col·laborat amb l’Hospital Clínic de Barcelona, Aula Clínic i la farmacèutica Vifor en el llibre Los miércoles con el Torre & Friends del nefròleg i divulgador científic, Vicenç Torregrosa, en el que es recull la 1a i 2a temporada del programa Los miércoles con el Torre.
El llibre reflexa l'aproximament distés, però alhora rigorós, a la salut, a la medicina i a la ciència i la investigació de la nefrologia, centrat en les persones.La presentació del llibre va tenir lloc el passat 17 de maig en el Recinte Modernista ...
26 maig 2023
La jornada va ser organitzada pel Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya (CODGC), en col·laboració amb E-Accesibilidad en Recursos Educativos (EARED) i l’Asociación Científica para la Evolución y Medición de los Valores Humanos (AEVA).L’acte, va començar amb la benvinguda i presentació per part del Dr. Jesús Del Hoyo Arjona, (col·legiat 141) i vicedegà del CODGC, i de la ...
19 maig 2023
La jornada tindrà format presencial i online, i s’emetrà per streaming des de la Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona, ELISAVA. En aquesta sessió es comptarà amb l'exposició, de 15/20 minuts cadascun, per part dels seus autors dels següents temes:
Marc normatiu ...