per Francesc Morera VidalFELIPE
El Fòrum d'Escoles de Disseny és la xarxa d'institucions i espais educatius de tots els nivells i modalitats que actuen en el camp del Disseny. Actualment, agrupa més de 410 institucions (facultats, escoles, instituts i altres formes organitzatives) de tots els nivells i dels països d'Amèrica Llatina i amb creixent participació d'altres països com el Canadà, Espanya, Alemanya, Corea del Sud, França, Itàlia i els Estats Units.
El camp del Disseny actualment planteja unes prioritats i urgències que requereixen novament el fet de confluir en un Plenari actiu del Foro que reconegui les renovades necessitats i plantegi les noves col·laboracions per encarar junts el desafiament pandèmic del present i la incertesa dels temps per venir on el disseny està convocat per, des d'un lloc protagònic i responsable, contribuir en la construcció d'un millor futur, solidari i participatiu, sustentable i respectuós, democràtic i inclusiu.
El degà emèrit del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, en Jesús Del Hoyo, va participar activament en la jornada del dia 22 de juliol.
25 juny 2018
25 juny 2018
20 juny 2018
Presentació de la 2a edició dels Premis gaudeamusPROJECTA.21 de juny de 2018 a les 18 h, Espai 4, Palau de la Virreina. BarcelonaBenvinguda institucionalEsteve Caramés -Direcció de Promoció de Sectors Culturals. Institut de Cultura (ICUB)Jesús Del Hoyo Arjona -degà del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya-Una breu valoració de la primera edició ...