per Francesc Morera VidalFELIPE
El Fòrum d'Escoles de Disseny és la xarxa d'institucions i espais educatius de tots els nivells i modalitats que actuen en el camp del Disseny. Actualment, agrupa més de 410 institucions (facultats, escoles, instituts i altres formes organitzatives) de tots els nivells i dels països d'Amèrica Llatina i amb creixent participació d'altres països com el Canadà, Espanya, Alemanya, Corea del Sud, França, Itàlia i els Estats Units.
El camp del Disseny actualment planteja unes prioritats i urgències que requereixen novament el fet de confluir en un Plenari actiu del Foro que reconegui les renovades necessitats i plantegi les noves col·laboracions per encarar junts el desafiament pandèmic del present i la incertesa dels temps per venir on el disseny està convocat per, des d'un lloc protagònic i responsable, contribuir en la construcció d'un millor futur, solidari i participatiu, sustentable i respectuós, democràtic i inclusiu.
El degà emèrit del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, en Jesús Del Hoyo, va participar activament en la jornada del dia 22 de juliol.
7 febrer 2019
Les ponències van anar a càrrec de la Sandra Zapatero, directora, i la Vanessa López, responsable de l’àrea laboral de la CTAC i ens van parlar de les facilitats, la consolidació, la protecció i els costos per als autònoms amb les noves mesures en matèria social, laboral i d’ocupació.
Actualització bases RETA · Protecció cessament activitat · cotització durant la situació d’IT · Nova tarifa plana, ...Si ets col·legiat/col·legiada ...
25 gener 2019
S'organitzen en sessions plenàries, nacionals i internacionals, en sessions lúdiques i monogràfiques, i en activitats formatives i de divulgació al voltant del disseny gràfic, la disciplina de la comunicació visual.La novena edició del Congrés Gràfic et proposa quatre dies d'una intensa i frenètica activitat durant els quals podràs assistir a conferències, classes magistrals o tallers de professionals nacionals i internacionals molt rellevants. Tindràs molts moments per visitar exposicions i estands, entre d’altres coses, o per compartir-los amb ...
19 gener 2019
A la més recent, celebrada el dia 15, hi han estat presents la senyora Rosa Alarcón, directora de Gabinet de l’Alcaldia, i el senyor Francesc Belver, primer tinent d’Alcaldia, Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació. Estem cercant sinergies, i aportant propostes i solucions, per tal que sorgeixin projectes dels quals tothom surti beneficiat.