per Francesc Morera VidalFELIPE
El Fòrum d'Escoles de Disseny és la xarxa d'institucions i espais educatius de tots els nivells i modalitats que actuen en el camp del Disseny. Actualment, agrupa més de 410 institucions (facultats, escoles, instituts i altres formes organitzatives) de tots els nivells i dels països d'Amèrica Llatina i amb creixent participació d'altres països com el Canadà, Espanya, Alemanya, Corea del Sud, França, Itàlia i els Estats Units.
El camp del Disseny actualment planteja unes prioritats i urgències que requereixen novament el fet de confluir en un Plenari actiu del Foro que reconegui les renovades necessitats i plantegi les noves col·laboracions per encarar junts el desafiament pandèmic del present i la incertesa dels temps per venir on el disseny està convocat per, des d'un lloc protagònic i responsable, contribuir en la construcció d'un millor futur, solidari i participatiu, sustentable i respectuós, democràtic i inclusiu.
El degà emèrit del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, en Jesús Del Hoyo, va participar activament en la jornada del dia 22 de juliol.
25 setembre 2024
12 setembre 2024
9 setembre 2024
El primer dia del Symposium es va iniciar amb la benvinguda i una breu exposició dels objectius del X Symposium grafica_qp centrats en la importància de la investigació en disseny gràfic, a càrrec del Jesús Del Hoyo (col·legiat núm. 141) i del Daniel Tena (col·legiat núm, 13). L’acte va ...