per Francesc Morera VidalFELIPE
Els dies 3 i 4 de novembre a València va tenir lloc el 1r Congreso Internacional Educación en Diseño y Sostenibilidad. Un esdeveniment que analitza les novetats i els nous usos educatius i creatius de les derives socials, culturals i formatives que concorren en els àmbits del disseny i de la seva pedagogia.Com capital Mundial del Disseny en 2022, València ha sigut l’amfitriona del 1r congrés per tractar també qüestions com l’educació en disseny o l’educació per la sostenibilitat. El congrés ha comptat amb la representació del CODGC.
Per més informació, no dubteu a visitar la web del Congrés.
18 gener 2019
La Sandra Zapatero, directora, i la Vanessa López, responsable de l’àrea laboral de la CTAC, ens explicaran els canvis més significatius per al col·lectiu dels treballadors i treballadores autònomes que recull aquest decret llei aprovat pel govern espanyol, i que ens afecten des de l’1 de gener del 2019.Al finalitzar la sessió hi haurà un torn obert de paraules i podràs ...
17 gener 2019
El 2018 ha destacat per ser un any fonamental per mantenir un diàleg amb els diferents actors de l’actual paradigma del disseny gràfic de la comunicació visual—professionals, institucions, entitats, professorat i alumnat— amb la voluntat de reunir les seves opinions i percepcions i continuar lluitant en defensa del present i impulsar el futur de la professió.Moltes gràcies ...
16 gener 2019
El passat dia 8, ens vam reunir amb la directora general de la Direcció General de Cooperació Cultural, senyora Àngels Ponsa i amb la senyora Conxita Oliver, cap de l’Àrea de Difusió i Cooperació Artística de la Subdirecció General de Promoció Cultural.Ens complau constatar que des de l’àrea de Cultura de la Generalitat hi ha una clara voluntat de conèixer els diferents projectes que en l’àmbit de promoció cultural està desenvolupant el Col·legi i de donar-hi suport.