per Francesc Morera VidalFELIPE
Els dies 3 i 4 de novembre a València va tenir lloc el 1r Congreso Internacional Educación en Diseño y Sostenibilidad. Un esdeveniment que analitza les novetats i els nous usos educatius i creatius de les derives socials, culturals i formatives que concorren en els àmbits del disseny i de la seva pedagogia.Com capital Mundial del Disseny en 2022, València ha sigut l’amfitriona del 1r congrés per tractar també qüestions com l’educació en disseny o l’educació per la sostenibilitat. El congrés ha comptat amb la representació del CODGC.
Per més informació, no dubteu a visitar la web del Congrés.
4 febrer 2020
24 gener 2020
EGM, empresa de confiança del Col·legi, està portant a terme la digitalització de l’arxiu documental de La Capella, l'espai que l’Institut de Cultura de Barcelona dedica a la divulgació de la creació artística emergent. Han realitzat la digitalització i l'escanejat de llibres, documents i imatges del fons documental i fotogràfic, en suport paper, diapositives i negatius.
El servei de digitalització d'imatges d’EGM ofereix una àmplia gamma de solucions per a qualsevol necessitat de conservar documents gràfics i originals en qualsevol tipus de suport.
Recorda que com a professional col·legiat pots beneficiar-te d’avantatges del directori d’empreses de confiança (DEC).15 gener 2020
El proper dia 12, farem la Jornada de clausura de l’exposició del “TOI el TOI 30”, després d’haver estat acollida durant dos mesos a la seu del Col·legi. Coincidint amb la cloenda celebrarem dos esdeveniments:- A les 18.30h, “El TOI, la icona que emociona”, taula rodona de debat i reflexió sobre les influències de la figura del TOI, a la sala d’Actes del Centre Excursionista de Catalunya, al carrer Paradís, 10.
- A les 19.30h, lliurament dels Premis TOI a personalitats i institucions a la seu del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, al carrer Paradís ...