per Francesc Morera VidalFELIPE
Sota aquest mateix paraigües també se celebra el XII Congrés Virtual Llatinoamericà d'Ensenyança del Disseny, el VI Col·loqui Virtual d'Investigadors en Disseny, el #2 Foro Virtual de Creativitat Solidària, el V Foro d'Experiències Innovadores, la Cimera Virtual d'Emprenedors, el Networking DC i el I Plenari (Virtual) 2021 del XV Foro d'Escoles de Disseny; que han configurat un interessant calendari ple d'activitats d'accés en línia gratuït. Una atapaida agenda on es veuràn presentades les disciplines de tecnologia, imatge corporativa/branding, editorial, interiorisme, gràfic, industrial, moda, audiovisual, publicitat, emprenedoria, negocis/gestió, màrqueting digital/xarxes socials, innovació i disseny social. Configurant un interessant calendari ple d’activitats d’accés en línia gratuït.Aquesta edició te la participación de 44 països, i es realitzarà sota l'auspici honorari d'associacions de disseny, institucions educatives, ambaixades i institucions oficials; entre les quals es troba el Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya.
Destaquem que el passat divendres 23 de juliol, el Col·legi va presentar la institució, i va explicar els seus projectes, i el nostre degà emèrit va compartir amb els representants de diferents centres docents d'Iberoamèrica la necessitat ineludible que aquestes entitats s'alien i es preocupin dels seus alumnes més enllà del temps en què ho són, ja que els titulats van a parar a un mercat que no els acull ni aprofita les seves capacitats.
Més informacióaquí.
7 febrer 2019
Les ponències van anar a càrrec de la Sandra Zapatero, directora, i la Vanessa López, responsable de l’àrea laboral de la CTAC i ens van parlar de les facilitats, la consolidació, la protecció i els costos per als autònoms amb les noves mesures en matèria social, laboral i d’ocupació.
Actualització bases RETA · Protecció cessament activitat · cotització durant la situació d’IT · Nova tarifa plana, ...Si ets col·legiat/col·legiada ...
25 gener 2019
S'organitzen en sessions plenàries, nacionals i internacionals, en sessions lúdiques i monogràfiques, i en activitats formatives i de divulgació al voltant del disseny gràfic, la disciplina de la comunicació visual.La novena edició del Congrés Gràfic et proposa quatre dies d'una intensa i frenètica activitat durant els quals podràs assistir a conferències, classes magistrals o tallers de professionals nacionals i internacionals molt rellevants. Tindràs molts moments per visitar exposicions i estands, entre d’altres coses, o per compartir-los amb ...
19 gener 2019
A la més recent, celebrada el dia 15, hi han estat presents la senyora Rosa Alarcón, directora de Gabinet de l’Alcaldia, i el senyor Francesc Belver, primer tinent d’Alcaldia, Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació. Estem cercant sinergies, i aportant propostes i solucions, per tal que sorgeixin projectes dels quals tothom surti beneficiat.