Floreix la Lletra. 5a edició. Diàlegs Amb La Lletra “D”

per Francesc Morera VidalFELIPE

Torna una nova edició -cinquena- de Floreix la Lletra a Girona

Reivindiquem més que mai la cultura, tot i que, enguany, s’ha reduït el programa del cicle de conferències a un únic dia, que celebrarem de forma presencial el 23 de desembre, a les 18h, a l’Auditori Viader de la Casa de Cultura de la Diputació de Girona.La programació de la 5a edició de Floreix la Lletra. Diàlegs amb la lletra “D” s’ha adaptat a les restriccions sanitàries actuals, respectant la limitació d’aforament, per la qual cosa cal inscripció prèvia a comunciacio@dissenygrafic.org, fent constar nom, cognom i DNI.

La cultura com a eina de transformació, de coneixement, per compartir reflexions i despertar emocions. Missatges secrets i llenguatges imaginaris”: aquesta edició estarà centrada en la presentació de les lletres i les seves altres cares més amagades. Un recorregut breu, però intens, que de la mà del disseny gràfic -la disciplina de la comunicació visual-, de la història de l’art i de la música, ens permetrà connectar amb altres percepcions per oferir-nos una fusió de llenguatges.L’acte constarà de dues parts, una primera, amb les ponències “Les lletres i els seus imaginaris secrets. Paleografia i disseny” i “Els voltants de les lletres, un abecedari i varies tipologies”, a càrrec de Cristina Simon i Jesús Del Hoyo, respectivament.A la part segona, s’oferirà el recital musical “Missatges secrets i llenguatges imaginaris”, a càrrec de la soprano, Olga Miracle, que estarà acompanyada al piano per Maria-Neus Devesa. 

Fes clic per veure el programa+

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia a comunciacio@dissenygrafic.org, indicant nom, cognom i DNI.

Gaudeix de la cultura al voltant de la lletra! 23 de desembre 2020, a les 18h.Amb la col·laboració de Casa de Cultura de Girona

Notícies relacionades

Modificar cookies