per Francesc Morera VidalFELIPE
Reivindiquem més que mai la cultura, tot i que, enguany, s’ha reduït el programa del cicle de conferències a un únic dia, que celebrarem de forma presencial el 23 de desembre, a les 18h, a l’Auditori Viader de la Casa de Cultura de la Diputació de Girona.La programació de la 5a edició de Floreix la Lletra. Diàlegs amb la lletra “D” s’ha adaptat a les restriccions sanitàries actuals, respectant la limitació d’aforament, per la qual cosa cal inscripció prèvia a comunciacio@dissenygrafic.org, fent constar nom, cognom i DNI.
La cultura com a eina de transformació, de coneixement, per compartir reflexions i despertar emocions. “Missatges secrets i llenguatges imaginaris”: aquesta edició estarà centrada en la presentació de les lletres i les seves altres cares més amagades. Un recorregut breu, però intens, que de la mà del disseny gràfic -la disciplina de la comunicació visual-, de la història de l’art i de la música, ens permetrà connectar amb altres percepcions per oferir-nos una fusió de llenguatges.L’acte constarà de dues parts, una primera, amb les ponències “Les lletres i els seus imaginaris secrets. Paleografia i disseny” i “Els voltants de les lletres, un abecedari i varies tipologies”, a càrrec de Cristina Simon i Jesús Del Hoyo, respectivament.A la part segona, s’oferirà el recital musical “Missatges secrets i llenguatges imaginaris”, a càrrec de la soprano, Olga Miracle, que estarà acompanyada al piano per Maria-Neus Devesa.
Fes clic per veure el programa+
Gaudeix de la cultura al voltant de la lletra! 23 de desembre 2020, a les 18h.Amb la col·laboració de Casa de Cultura de Girona
18 gener 2019
La Sandra Zapatero, directora, i la Vanessa López, responsable de l’àrea laboral de la CTAC, ens explicaran els canvis més significatius per al col·lectiu dels treballadors i treballadores autònomes que recull aquest decret llei aprovat pel govern espanyol, i que ens afecten des de l’1 de gener del 2019.Al finalitzar la sessió hi haurà un torn obert de paraules i podràs ...
17 gener 2019
El 2018 ha destacat per ser un any fonamental per mantenir un diàleg amb els diferents actors de l’actual paradigma del disseny gràfic de la comunicació visual—professionals, institucions, entitats, professorat i alumnat— amb la voluntat de reunir les seves opinions i percepcions i continuar lluitant en defensa del present i impulsar el futur de la professió.Moltes gràcies ...
16 gener 2019
El passat dia 8, ens vam reunir amb la directora general de la Direcció General de Cooperació Cultural, senyora Àngels Ponsa i amb la senyora Conxita Oliver, cap de l’Àrea de Difusió i Cooperació Artística de la Subdirecció General de Promoció Cultural.Ens complau constatar que des de l’àrea de Cultura de la Generalitat hi ha una clara voluntat de conèixer els diferents projectes que en l’àmbit de promoció cultural està desenvolupant el Col·legi i de donar-hi suport.