per Francesc Morera VidalFELIPE
Reivindiquem més que mai la cultura, tot i que, enguany, s’ha reduït el programa del cicle de conferències a un únic dia, que celebrarem de forma presencial el 23 de desembre, a les 18h, a l’Auditori Viader de la Casa de Cultura de la Diputació de Girona.La programació de la 5a edició de Floreix la Lletra. Diàlegs amb la lletra “D” s’ha adaptat a les restriccions sanitàries actuals, respectant la limitació d’aforament, per la qual cosa cal inscripció prèvia a comunciacio@dissenygrafic.org, fent constar nom, cognom i DNI.
La cultura com a eina de transformació, de coneixement, per compartir reflexions i despertar emocions. “Missatges secrets i llenguatges imaginaris”: aquesta edició estarà centrada en la presentació de les lletres i les seves altres cares més amagades. Un recorregut breu, però intens, que de la mà del disseny gràfic -la disciplina de la comunicació visual-, de la història de l’art i de la música, ens permetrà connectar amb altres percepcions per oferir-nos una fusió de llenguatges.L’acte constarà de dues parts, una primera, amb les ponències “Les lletres i els seus imaginaris secrets. Paleografia i disseny” i “Els voltants de les lletres, un abecedari i varies tipologies”, a càrrec de Cristina Simon i Jesús Del Hoyo, respectivament.A la part segona, s’oferirà el recital musical “Missatges secrets i llenguatges imaginaris”, a càrrec de la soprano, Olga Miracle, que estarà acompanyada al piano per Maria-Neus Devesa.
Fes clic per veure el programa+
Gaudeix de la cultura al voltant de la lletra! 23 de desembre 2020, a les 18h.Amb la col·laboració de Casa de Cultura de Girona
17 juny 2023
El Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya ha col·laborat amb l’Hospital Clínic de Barcelona, Aula Clínic i la farmacèutica Vifor en el llibre Los miércoles con el Torre & Friends del nefròleg i divulgador científic, Vicenç Torregrosa, en el que es recull la 1a i 2a temporada del programa Los miércoles con el Torre.
El llibre reflexa l'aproximament distés, però alhora rigorós, a la salut, a la medicina i a la ciència i la investigació de la nefrologia, centrat en les persones.La presentació del llibre va tenir lloc el passat 17 de maig en el Recinte Modernista ...
26 maig 2023
La jornada va ser organitzada pel Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya (CODGC), en col·laboració amb E-Accesibilidad en Recursos Educativos (EARED) i l’Asociación Científica para la Evolución y Medición de los Valores Humanos (AEVA).L’acte, va començar amb la benvinguda i presentació per part del Dr. Jesús Del Hoyo Arjona, (col·legiat 141) i vicedegà del CODGC, i de la ...
19 maig 2023
La jornada tindrà format presencial i online, i s’emetrà per streaming des de la Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona, ELISAVA. En aquesta sessió es comptarà amb l'exposició, de 15/20 minuts cadascun, per part dels seus autors dels següents temes:
Marc normatiu ...