per Francesc Morera VidalFELIPE
30 anys d’un fenomen de comunicació popular, un clar predecessor del llenguatge SMS i de les emoticones modernes.
L’exposició és un recorregut per la gènesi, història i evolució del TOI, un personatge popular que va aparèixer a diverses campanyes de Panrico, en cromos dins del Bollycao i que es va convertir en un fenomen de masses als principis dels anys noranta.
L’autor del TOI és el col·legiat Jordi Català, pioner de la infografia periodística i el TOI és un disseny d’autoencàrrec que va tenir un gran èxit comercial i de públic en el seu desenvolupament.
El Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya acull l’exposició “TOI el TOI 30 anys”
Inauguració: dijous 12 de desembre a les 19.00h Durada: fins al 12 de febrer de 2020 Lloc: Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, Carrer del Paradís, 5 Horari: De dilluns a dijous, de 10.00 a 14.00h i de 16.00 a 19:00h, divendres de 10.00 a 15.00h**consultar horari del 23 de desembre al 2 gener**
Activitat gratuïta
Vine a la inauguració!
7 febrer 2019
Les ponències van anar a càrrec de la Sandra Zapatero, directora, i la Vanessa López, responsable de l’àrea laboral de la CTAC i ens van parlar de les facilitats, la consolidació, la protecció i els costos per als autònoms amb les noves mesures en matèria social, laboral i d’ocupació.
Actualització bases RETA · Protecció cessament activitat · cotització durant la situació d’IT · Nova tarifa plana, ...Si ets col·legiat/col·legiada ...
25 gener 2019
S'organitzen en sessions plenàries, nacionals i internacionals, en sessions lúdiques i monogràfiques, i en activitats formatives i de divulgació al voltant del disseny gràfic, la disciplina de la comunicació visual.La novena edició del Congrés Gràfic et proposa quatre dies d'una intensa i frenètica activitat durant els quals podràs assistir a conferències, classes magistrals o tallers de professionals nacionals i internacionals molt rellevants. Tindràs molts moments per visitar exposicions i estands, entre d’altres coses, o per compartir-los amb ...
19 gener 2019
A la més recent, celebrada el dia 15, hi han estat presents la senyora Rosa Alarcón, directora de Gabinet de l’Alcaldia, i el senyor Francesc Belver, primer tinent d’Alcaldia, Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació. Estem cercant sinergies, i aportant propostes i solucions, per tal que sorgeixin projectes dels quals tothom surti beneficiat.