Els alumnes del Màster en Neuromàrqueting de la UAB ens visiten

per Francesc Morera VidalFELIPE

Alumnes del curs del Màster en Neuromàrqueting de la UAB, han realitzat la presentació del plantejament del seu projecte de recerca a les instal·lacions del Col·legi. 

Ambdues institucions, UAB i Col·legi, estan vinculades per a col·laborar en la formació de professionals de l’àmbit de les tècniques de la neurociència aplicada a la conducta del consumidor per a verificar l'eficàcia, la millora de les comunicacions gràfiques i publicitàries, en benefici dels professionals col·legiats i per a un millor coneixement de les necessitats i del comportament del  públic en general.

Els alumnes han estat acompanyats pel Dr. Pere Navalles, director i coordinador del curs del Màster i  pel Dr. Jesús Del Hoyo, professor col·laborador

Notícies relacionades

Modificar cookies