per Francesc Morera VidalFELIPE
El proper dia 12, farem la Jornada de clausura de l’exposició del “TOI el TOI 30”, després d’haver estat acollida durant dos mesos a la seu del Col·legi. Coincidint amb la cloenda celebrarem dos esdeveniments:- A les 18.30h, “El TOI, la icona que emociona”, taula rodona de debat i reflexió sobre les influències de la figura del TOI, a la sala d’Actes del Centre Excursionista de Catalunya, al carrer Paradís, 10.
- A les 19.30h, lliurament dels Premis TOI a personalitats i institucions a la seu del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, al carrer Paradís, 5.
- A les 20.00h, visita de l’exposició “TOI el TOI 30” comentada per l’autor. + programa Ens hi acompanyes?
Col·labora
Accés lliure
17 setembre 2017
El darrer dia 15 de setembre ens vam reunir amb el Sr. Carles Ribas, Tinent d'Alcaldia de l'Àrea de Cultura de l’ajuntament de Girona, per cercar el suport institucional al projecte “Floreix la lletra a Girona”, i més concretament, per impulsar la producció i la publicació d’una nova edició del llibre “Lletres d’ahir i d’avui”.
14 setembre 2017
El compromís dels membres del jurat per completar les avaluacions dels projectes de fi de grau en disseny gràfic abans de la primera quinzena de setembre ha esdevingut una veritable cursa contra rellotge que, des del Col·legi agraïm i apreciem enormement!El lliurament dels premis tindrà lloc aquesta tardor.
12 setembre 2017
Èxit, una vegada més, del SYMPOSIUM GRÀFICA, la Trobada acadèmica de recerca en disseny gràfic, que se celebrà el 8 de setembre a l’Escola Massana, on els professors, estudiants i investigadors del disseny gràfic han debatut i compartit el canvi de paradigma.El Col·legi ha participat organitzant diverses taules rodones, ponències i contribuint en la redacció de les conclusions.Taula rodona Disseny gràfic i entorn acadèmicGuardar