per Francesc Morera VidalFELIPE
Moltes gràcies per la teva comprensió i confiem que, amb la tranquil·litat , responsabilitat i solidaritat de tots, puguem superar aviat aquests moments difícils. Siguem optimistes!Seguim en contacte a través del correu i les xarxes socials.
10 abril 2020
Sí, el disseny en aquests moments i davant aquestes circumstàncies, està en marxa i mai ho ha deixat d’estar encara que les notícies i les urgències lògicament fan callar l’eco de les nostres accions que, d’una forma més o menys pública, estem desenvolupant.Des del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya volem aglutinar aquestes voluntats proposant accions concretes d’ampli abast. Per tal motiu volem recollir les accions, activitats i iniciatives que de forma individual o col·lectiva s’estan realitzant i proposar-ne d’altres que projectin les nostres capacitats i aportin el nostre granet de sorra en la lluita del present i la ...
8 abril 2020
Des del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya ens sumem a la iniciativa del FAD “Defensem la cultura i les indústries creatives post-Covid-19” i, com no pot ser d’una altra manera, per a complir amb el nostre compromís per a la vetlla dels drets professionals compromesos i emparats en la legalitat i la legitimitat de la nostra professió, reivindiquem la necessitat imperiosa de que cap administració pública deixi el nostre sector sense empara ni protecció, tant a nivell d’ajuts econòmics i socials, com pel que fa a la visibilitat i projecció del disseny gràfic, la disciplina de la ...
8 abril 2020