per Francesc Morera VidalFELIPE
El Col·legi participa novament en l’edició de la Barcelona Design Week2020, amb la conferència gratuïta online “Design Faces Covid-19 from Barcelona”, que servirà de presentació de la galeria /exposició “Un dia menys un disseny més. Disseny i consciència social”, el projecte “Des de les Trinxeres”.Una galeria que acull més de 1200 pòsters, que han estat realitzats per més de 600 professionals, de més de 70 països, durant els mesos del confinament per la Covid-19 –març a juny 2020-. #desdelestrinxeres
No et perdis “Design Faces Covid-19 from Barcelona” una conferència in streaming, amb participació internacional d’alguns dels dissenyadors i dissenyadores que han col·laborat en aquesta iniciativa i que servirà com a avantsala de la presentació de la Galeria Virtual que s’ha creat amb aquestes aportacions. Totes aquestes imatges ara s’estan convertint en una publicació impresa i digital que s’utilitzarà com a eina de reflexió sobra la capacitat del disseny i la seva incidència en la consciència de la societat.
Podràs seguir-la a través d'aquest enllaç al canal de Youtube https://www.youtube.com/watch?v=d0STXtBI6lU&feature=youtu.be
17 juny 2023
El Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya ha col·laborat amb l’Hospital Clínic de Barcelona, Aula Clínic i la farmacèutica Vifor en el llibre Los miércoles con el Torre & Friends del nefròleg i divulgador científic, Vicenç Torregrosa, en el que es recull la 1a i 2a temporada del programa Los miércoles con el Torre.
El llibre reflexa l'aproximament distés, però alhora rigorós, a la salut, a la medicina i a la ciència i la investigació de la nefrologia, centrat en les persones.La presentació del llibre va tenir lloc el passat 17 de maig en el Recinte Modernista ...
26 maig 2023
La jornada va ser organitzada pel Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya (CODGC), en col·laboració amb E-Accesibilidad en Recursos Educativos (EARED) i l’Asociación Científica para la Evolución y Medición de los Valores Humanos (AEVA).L’acte, va començar amb la benvinguda i presentació per part del Dr. Jesús Del Hoyo Arjona, (col·legiat 141) i vicedegà del CODGC, i de la ...
19 maig 2023
La jornada tindrà format presencial i online, i s’emetrà per streaming des de la Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona, ELISAVA. En aquesta sessió es comptarà amb l'exposició, de 15/20 minuts cadascun, per part dels seus autors dels següents temes:
Marc normatiu ...