per Francesc Morera VidalFELIPE
Que es compleixi la llei pel que fa a la contractació de professionals i / o empreses professionals relatius als serveis professionals de disseny gràfic.
Als ajuntaments de més de 100.000 habitants, a les diputacions provincials, a les cambres de comerç, a les associacions d'empresaris, a federacions de municipis -a les més rellevants- i a les conselleries més vinculades a la nostra activitat.
La de desterrar l’empara de l'intrusisme professional que practica de forma habitual l’Administració en la contractació , paral·lelament al suport que dóna als professionals col·legiats de forma reiterada i habitual la Generalitat als mitjans de comunicació. També recordem als entorns empresarials que han d'actuar i contractar de forma concorde amb la llei i no afavorir l'intrusisme ni cap fosc interès.
6 novembre 2015
El desenvolupament i la producció de la idea l’han de fer dissenyadors professionals que compleixin els seus deures legals:a) tenir el títol universitari oficial o l’equivalent legal,b) tenir el reconeixement com a professional equivalent a efectes laborals al grau universitari (que atorga per llei la col·legiació!)...i, c) en qualsevol cas, han d'estar emparats per l'assegurança obligatòria de responsabilitat civil professional, RCP; que, sigui dit de passada, està inclosa en la quota col·legial.
A poc a ...11 juny 2015
... amb el lliurament d’aquest informe posem un punt i seguit a uns anys esperpèntics de relació amb l’Ajuntament de Barcelona, segons es diu i diuen “capital del disseny” -... de quin i de qui?!, ja en parlarem d’això en un altre moment-. Centrant la qüestió i repassant en la memòria, recordo que va acabar el govern d’Hereu, Martí..., sense rebre cap ajuda –CAP NI UNA!- però el ferm compromís de mantenir de manera fluida l’habitual diàleg que, lògicament ens toca tenir amb les administracions, el compromís de respecte i compliment de la legalitat que ...