per Francesc Morera VidalFELIPE
9 d’octubre, de 16 a 19 h, al Museu del Disseny de Barcelona, aules B i C El 5 d’octubre de 2004, va néixer el Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, el primer i l’únic en el nostre camp professional de l’Estat espanyol. En efecte, el Col·legi té ja quinze anys d’història. Són quinze anys de lluita, treball, denúncies, diàleg..., plens d’evolució, d’aprenentatge, d’emocions, d’inquietuds i de satisfaccions.Ho celebrarem amb la jornada “La utopia és realitat!”, que tindrà dues parts:
Ens acompanyes a fer un recorregut per la breu història del Col·legi?Activitat gratuïta. Cal inscripció prèvia a comunicacio@dissenygrafic.org.Finalitzarem l’acte amb un brindis amb cava i amb la signatura d’exemplars del llibre de Joan Costa a càrrec del seu autor.Aforament limitat. Reserva la teva plaça!
Gràcies a tots i cadascun de vosaltres per escollir-nos i per donar-nos el vostre suport!

28 setembre 2017
El darrer dia 27 de setembre, ens vam trobar amb el Delegat de la Generalitat a Madrid, Sr. Ferran Mascarell.També ens vam reunir amb Emilio Gil (director de projectes de Tau Diseño), amb el que mantenim relacions molt cordials, i amb Javier González Sola (ex professor de la Facultat de Ciències de la Informació de la Universitat Complutense). Tots dos membres del jurat del premi Projecte Fi de Grau en Disseny Gràfic.
25 setembre 2017
Apropa’t els dies 26, 27 i 28 de setembre al Pavelló de Cristall de la Casa de Campo de Madrid i coneixeràs de primera mà el Projecte ABC en el que han participat voluntàriament més d’una vintena de col·legiats i col·legiades d’Andalusia, El País Basc, Galícia, Astúries, les Illes Balears i Catalunya i que de ben segur deixarà empremta.Al PLUG & PLAY hi trobaràs un espai amb continguts diversos com ara: conferències, masterclass, taules rodones, tallers,... per aprofundir en el mon del tractament de la imatge i conèixer les darreres innovacions tecnològiques. El Col·legi hi participarà als diversos tallers ...
19 setembre 2017
El nostre Col·legi ha col·laborat de nou amb el Saló C!PRINT, en el qual s’han desplegat tot un ventall d'aplicacions i innovacions tecnològiques, principalment digitals. Més enllà de les tècniques pures, C!PRINT es consolida com un dels llocs essencials per a la trobada i l'intercanvi de professionals al voltant de la comunicació visual i els nous agents procedents de mercats connexos i indústries creatives: decoradors, interioristes, arquitectes, dissenyadors,... amb espais especialitzats, conferències, tallers,... El Dr. Jesús Del Hoyo ha estat un dels ponents.Destaquem la participació del Col·legi a la presentació del projecte ABC – alfabet col·lectiu, una ...