per Francesc Morera VidalFELIPE
Una jornada que podrem gaudir i explotar segon a segon, on compartirem casos d'èxit, descobrirem formes i formats per a poder comunicar-nos visualment de forma molt més accessible i inclusiva, on no sols trobarem solucions sinó també nous reptes que probablement com a dissenyadors mai de la vida havíem imaginat.+ Programa PDFUNA JORNADA POLIÈDRICA QUE ACULL ENTITATS, REFLEXIONS, RECERQUES, PROJECTES...RESERVA LA DATA!15 de desembre a les 17 hOnlinehttps://youtu.be/SnnfIqfA5WMCol·labora

7 febrer 2019
Les ponències van anar a càrrec de la Sandra Zapatero, directora, i la Vanessa López, responsable de l’àrea laboral de la CTAC i ens van parlar de les facilitats, la consolidació, la protecció i els costos per als autònoms amb les noves mesures en matèria social, laboral i d’ocupació.
Actualització bases RETA · Protecció cessament activitat · cotització durant la situació d’IT · Nova tarifa plana, ...Si ets col·legiat/col·legiada ...
25 gener 2019
S'organitzen en sessions plenàries, nacionals i internacionals, en sessions lúdiques i monogràfiques, i en activitats formatives i de divulgació al voltant del disseny gràfic, la disciplina de la comunicació visual.La novena edició del Congrés Gràfic et proposa quatre dies d'una intensa i frenètica activitat durant els quals podràs assistir a conferències, classes magistrals o tallers de professionals nacionals i internacionals molt rellevants. Tindràs molts moments per visitar exposicions i estands, entre d’altres coses, o per compartir-los amb ...
19 gener 2019
A la més recent, celebrada el dia 15, hi han estat presents la senyora Rosa Alarcón, directora de Gabinet de l’Alcaldia, i el senyor Francesc Belver, primer tinent d’Alcaldia, Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació. Estem cercant sinergies, i aportant propostes i solucions, per tal que sorgeixin projectes dels quals tothom surti beneficiat.