per Francesc Morera VidalFELIPE
Una Jornada que servirà per donar llum a aquestes i altres qüestions al voltant de la projecció responsable i compromesa plantejada des de la disciplina de la comunicació visual i que, a més, pretén fomentar i consolidar aliances estratègiques entre les institucions i el disseny que la societat necessita i reclama en un context de pandèmia o no, perquè el disseny sempre ajuda!
Com estan treballant les administracions per assumir uns reptes en l’accés a la informació per a tothom, atenent les diferents capacitats sensorials, mentals i singularitats que componen la societat?
Aquesta Jornada també servirà d’aparador per a conèixer projectes de disseny gràfic plantejats en aquesta línia de recerca i d’aplicació.Comptarem amb la participació de ponents de diverses institucions, entitats i professionals de la comunicació visual: ATM, Ajuntament de Barcelona, Diputació de Barcelona, Design for All Foundation, projectes professionals i seleccionats i premiats a la 3a edició dels Premis gaudeamusPROJECTA.Descarrega’t el programa +Connecta’t per seguir la Jornada in streaming. Activitat gratuïta.T'hi esperem, dijous, 10 de desembre, a les 17 hCol·labora

7 febrer 2019
Les ponències van anar a càrrec de la Sandra Zapatero, directora, i la Vanessa López, responsable de l’àrea laboral de la CTAC i ens van parlar de les facilitats, la consolidació, la protecció i els costos per als autònoms amb les noves mesures en matèria social, laboral i d’ocupació.
Actualització bases RETA · Protecció cessament activitat · cotització durant la situació d’IT · Nova tarifa plana, ...Si ets col·legiat/col·legiada ...
25 gener 2019
S'organitzen en sessions plenàries, nacionals i internacionals, en sessions lúdiques i monogràfiques, i en activitats formatives i de divulgació al voltant del disseny gràfic, la disciplina de la comunicació visual.La novena edició del Congrés Gràfic et proposa quatre dies d'una intensa i frenètica activitat durant els quals podràs assistir a conferències, classes magistrals o tallers de professionals nacionals i internacionals molt rellevants. Tindràs molts moments per visitar exposicions i estands, entre d’altres coses, o per compartir-los amb ...
19 gener 2019
A la més recent, celebrada el dia 15, hi han estat presents la senyora Rosa Alarcón, directora de Gabinet de l’Alcaldia, i el senyor Francesc Belver, primer tinent d’Alcaldia, Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació. Estem cercant sinergies, i aportant propostes i solucions, per tal que sorgeixin projectes dels quals tothom surti beneficiat.