1-0ctubre – Referèndum d’Autodeterminació

per Francesc Morera VidalFELIPE

Davant la convocatòria del Referèndum d’Autodeterminació de l’1 d’octubre per part del Govern de la Generalitat, d’acord amb la Llei aprovada del Parlament de Catalunya, i de la posterior suspensió promoguda pel Gobierno de España motivada pel seu recurs davant del Tribunal Constitucional, el nostre Col·legi, juntament amb molts altres col·legis i associacions professionals, ens van adherir a un manifest per demanar:• Que es facilités i promogués un debat democràtic plural, en igualtat de condicions i sense amenaces.• I que els ciutadans de Catalunya poguessin exercir tots els seus drets democràtics, entre ells el de vot i d’expressió, sense limitació i en llibertat.Lamentem, ens causa una profunda tristor i condemnem enèrgicament les actuacions violentes que han practicat els cossos i forces de seguretat de l’Estat durant la jornada del Referèndum a Catalunya

Notícies relacionades

Modificar cookies