Un dels moments més significatius de la jornada va ser la intervenció de l’ Hble. Sr. Ramon Espadaler, Conseller de Justícia i Qualitat Democràtica de la Generalitat de Catalunya, el qual va clausurar l’acte amb un discurs ferm en defensa del disseny gràfic com a professió legítima i regulada, amb drets, deures i una clara funció social.
“El disseny no és decoració: és estructura, és transformació, és estratègia. I el Col·legi és la garantia que aquesta professió s’exerceixi amb rigor, legalitat i responsabilitat social”, va afirmar l’Hble. Conseller Espadaler.

Durant la jornada, també van intervenir representants del Govern d’Espanya, el Parlament de Catalunya i empreses privades, com el Sr. Ignacio García, del Ministeri de Ciència, subdirector general de Polítiques d’Innovació i Universitats, i el Sr. Antonio Charrua, director general de CSL Vifor Espanya i Portugal, i la Il·ltre. Sra. Rocío García, diputada en el Parlament de Catalunya i portaveu de Cultura del grup parlamentari Socialistes i Units per Avançar, els quals van coincidir en la necessitat de polítiques públiques i aliances que legitimin i estructurin el disseny gràfic en el seu rol social, educatiu i econòmic.
20 octubre 2023
(per ordre alfabètic)Laura Díaz Deulofeu Pregunta'm Pregunta'tCENTRE: ESDAPCTUTORIZAT per: Gemma Reixach & Elena SalaThomas EicherLlavors de Terra NostraCENTRE: Universitat de BarcelonaTUTORIZAT per: Jesús Del Hoyo ArjonaElena Elizondo NievaDear Tears: Crying as an act of resistanceCENTRE: ELISAVA, Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona (UVIC - UCC)TUTORIZAT per: Francesc Ribot PuntíVictoria Ferrández LozanoHa llegado la horaCENTRE: EASD AlacantTUTORIZAT per: Esther de las Heras PonceAndrea Pascual SarretL'impuls de les arrelsCENTRE: BAU, Centre Universitari d'Arts i Disseny de Barcelona (Centre adscrit ...
31 juliol 2023
17 juny 2023
El Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya ha col·laborat amb l’Hospital Clínic de Barcelona, Aula Clínic i la farmacèutica Vifor en el llibre Los miércoles con el Torre & Friends del nefròleg i divulgador científic, Vicenç Torregrosa, en el que es recull la 1a i 2a temporada del programa Los miércoles con el Torre.
El llibre reflexa l'aproximament distés, però alhora rigorós, a la salut, a la medicina i a la ciència i la investigació de la nefrologia, centrat en les persones.La presentació del llibre va tenir lloc el passat 17 de maig en el Recinte Modernista ...